piektdiena, 2010. gada 24. decembris

Sveiki, čabuļi. Izlēmu šodien te ierkastīt, galu galā svētki. Tātad priecīgus visiem! :))

Šī nedēļa ir bijusi tāda puskriminālā. Izklaides, bastošana, hoķis.
Hoķis Arēnā bija super. Mums ar Aneti jautri un priekšā vispār mums TĀDI kadri sēdēja. Vajadzēja nofočēties ar viņiem. :D Ou, puiši?! :DD
Un vakar pārtijs pie Annas, kurš pat pārmaiņas pēc bija izdevies. Cik nu tur bija skaidri vai neskaidri prāti, tas jau ir cits jautājums. Bildes būs kriminālas. :D ooomg. Un jā, vispār kkāds sviests tas bija. Atgādina dzimšanas dienu :D Ar Elizabeti un Elīzi normāli sākām jau jumtu raut gaisā :D Tās ar ir baigās nazenes. Un tad viņas aizbrauca uz pārtiju Gaviezē un vēlāk jau man sāka pienākt zvani no Elvija. :D lol. arī šorīt. Un pēc tam jau tur izvirtības uz pilnu klapi un tā tālāk un tā joprojām. :D āā, Elīze?! Kā ar Ernestu? :O :D lol

Tad vēl bija krutais jautājums kā tikt mājās. :D Anna jau bija aizšāvusi vietu savā gultā man :D aaw. Bet nu Es labāk patramdīju Ģirtu. :D man bija keita. Pa dienu līdz mājām ar būtu jātiek. un nu ne jau kleitā.

Vispaŗ gribējās baigi garo ierakstu iespiest, bet nu.. solvita ir nikna un sauc mazgāt traukus.

ā, vēl šorīt no rīta ar Ģirtu parunājāmies tā forši atkal jau. Eh. Vin''s ir vnk zelts. ''Būs jau labi'' no viņa izklausās tik tīri un nesamāksloti. un palīdz. ak jā.

Gads ir riņķī. Pagājušie Ziemassvētki bija sačakarēti, cerams, ka šie tādi nebūs. Lai gan viņi ir jau. zināmā mērā.
labi, dodos. atā :]

2 komentāri:

Elīze... teica...

Amandiņ, es tev kaut kad personīgi izstāstīšu visu, kas Gaviezē notika ;)

Amanda teica...

Okēj :) ;D