svētdiena, 2010. gada 12. decembris

Saraujam zaķīši, vēl viena nedēļa. Krimināla, brutāla un neganta nedēļa. Un drīz jau sāks darboties mans sastādītais grafiks. Bāc. Tātad rīt ir jāpieveic angļu valoda un matemātikā kkāds mazais darbs. 3dien matemātikā ir lielā ieskaite par leņķu paplašīnājumiem, kas ir absolūts murgs, lai gan vairāk vai mazāk,e s visu saprotu. Un 4diena, vēlviena nežēlastībā kritusī diena. 2 murgpilnie, grūtie priekšmeti- fizika un ķīmija. Bet 5dien mums atpūta. balle. Cik jauki.

Tiem visiem kontroldarbiem būtu jēga, ja man tiktos kko darīt, bet.. tā nav. Piemēram, šodien, sākot no plkst. 17,00 es to vien daru kā īsinu laiku ģirta kompānijā. šodien mums patika smukais laiks, tpc mēs gājām līdz topam. :D Ķipa uzbūrām Ziemassvētku noskaņu. Nopirkām karstvīnu un piparkūkas. Bet abiem pa ceļam baigi jautri gāja. Galvenais, ka pašiem prieks :) ;DD sūķis.

Mēs mākam izklaidēties. :D ak, Dievs, jā.

Un tagad man sāp puncis.

''Tik reāli apzināties, ka ir vismaz 3 cilvēki, kas vnk brutāli vēlētos kaut viņiem būtu lāpsta. :D oj, kā sāpētu. :D :D ''

Mežā meklē vāverītes. xDD lol


Labi, nu jau man širmis galīgi aizgāja ciet. LAbunakti, mīļie.

Nav komentāru: