svētdiena, 2010. gada 7. februāris


sveika tauta.! :] ir tā kā ir. rīt jau atkal 1diena. jau takal jauna nedēļa. man ir iestājusies kkāda rutīna. dēm. spiež uz emocijām un jūtām viss kas apkārt. man neizdodas tas, ko es vēlētos. Es sāku palikt slinka. mācības man nav pirmajā plānā. baigi slikti iet ar krīženi- esmu mēslos. mamma par to ir dusmīga, un drīz būs dusmīga arī par to, ka būšu mēslos ne tikai krīženē. jā, vrb tgd to nevar tā manīt, bet es jūtu kā es sevi velku uz leju. man nekam neatliek laika. stulbi.stulbi.stulbi. ja vien es varētu- es negulētu un strādātu,cik vien spaļas, jo tad man būtu liekas 8 stundas,kuras izmantot lietderīgāk nekā gulēt. es nezinu, ko iesākt. 24 stundas ir par maz. laiks steidzas pārāk ātri. manī trūkst harmonijas, miera un optimisma. vai nu dēļ ziemas, pelēkuma vai sevis pašas vainas dēļ, es sāku sasalt. es nesajūtu nekādu emociju pārpilnību. viss noteik kā sapnī. viss, kas notiek ap mani ir jauki, bet es to nespēju sajust tā kārtīgi. dīvaini. pat ļoti...

Nav komentāru: