pirmdiena, 2010. gada 8. februāris

šodiena- diena kā diena, pirmdiena. Nav tik taka- man nevajadzēja nozīmīti: I hate mondays, bet šorīt no rīta es galīgi nevarēju izčammāties.. :S :D nu vot, kkur 8.05 izgāju. 8.25 biju skolā, aizgāju vēl līdz Sallijai, lai dabūtu savu čebureku, kurš ir domāts tas čeburaška, bet nu tas vsp ir olimipiskais lācis. <-- nu ok, šito lkm nevarēja saprast, bet nu tāda ir tā elīzes lōģika ;* :D

(( visp iedomājoties, kas varēja šodien notikt, vai pareizi sakot, nenotikt, bail paliek.. brrr.. zanda un es, protams, par to ierēcām, bet vsp tas NAv labi :D ))

šī diena nebija galīgi inetresanta, bet garlaicīga arī ne. man patika šodien korī dziedāt, maurot, gaudot, vai kā vēl var nosaukt manu balsi ;D vispār man te šodien nav ko īsti rakstīt..

Visu runā par balli, pavasari un ēdienu :D ceru, ka rīt lielais pričins mūs palaidīs pusdienās, ja nē, es būšu nikna un izbadējusies, tātad kašķīga :D baigais zvērs esmu ;D Da labi, man jau sāk iet ciet.. lai jums jauks vakarelis, atā! ;* :]]

Un tik tikko pierādījās tas, ka manā nekārtībā es visu varu atrast labāk, nekā tad, kad viss ir kārtīgs. atjautība mani nogalina. ;D

4 komentāri:

Zanda teica...

rēcīgs ieraksts. :D ;DD ;**
bet jā, tas, par ko ierēcām, nemaz na smieklīgi. ;SS

Kristaps* teica...

Manu uzvārdu raksta ar lielo P ;ppp ;D

Amanda teica...

gan jau kristap pārdzīvosi ;D :P Re, re es tavu vārdu uzrakstīju ar mazo, nu nu ko tu izdarīsi? ;DDD
Labi ir Kristap Pričin, šitā, ja? ;D

Laura teica...

foršs ieraksts, man patikās :) ;*