svētdiena, 2009. gada 4. oktobris

Jau atkal es.

Kādu laiciņu te neesmu neko rakstījusi, pieodiet, nebija laika un garastāvokļa. šī bija gara nedēļa. Pietiekami daudz notikumu, lai viss nostāstos kā tam jābūt, viss ieiet parastajās sliedēs. Njamm.. šodien klavierstunda atcēlās, jo laukā ir riktīgi labaiss laiciņš, nu jā. ;D
Kāds cilvēks man kādreiz teica, ka neviens neesot manu asaru vērts, bet kāpēc es vēljoprojām raudu? Es gribēju teikt, ka tomēr nē, neraudu, bet es melotu, jo 5dien es raudāju. Nu jā, kamēr gāju no šules mājās vnk nevarēju neraudāt. un tā visu dienu. Un nedomājiet , ka tās ir kādas mīlas mokas, takš nē.. ;DDD jā. Tā jau kādu nedēļu dzīvoju bezkrāsaini, nu īpaši nekādi. viss kkā iet un aiziet, lai jau iet. Es varu apzvērēt, ka pēc kāda laika šito nevīžību nožēlošu.
Bet tgd par pozitīvo. :]] Es ciest nevaru rudeni :D nu vsm šādu ne. viens vienīgs slapjums un aukstums. 'fū! :D un es te gribēju kko savā blogā mainī, lai izskatās rudenīgs? :O kašmārs kkāds. Rudens manā dzīvē- riktīga lāsteka :D pē, pē un vēlreiz 'pē. gribu vasaru ;D Ja es teicu, ka varu labāk paciets auktumu nekā karstumu, tad es sāku šo to nenormāli mainīt. bet nē, man labāk patīk kkas remdens, aptuveni ap +20 grādim, ne mazāk un vrb pa 3 grādiem vairāk. tas arī viss. es negribu salt vai svīst. Un man vsp vajag ziemas mēteli. Eu nu, es saprotu ka ekanomika ir sasalusi, bet vai tpc vajag sasalt arī man? :O ;DD āprāc ;D

Labi, es teikšu atā! (hi) (hug) (sun) <--- lai Dievs dod, mums sauli un visu pārējo, lai mēs nenosaltu :] Bu'čaas! ;** :D :D

Nav komentāru: