ceturtdiena, 2009. gada 8. oktobris

vēlviena nedēļa jau gandrīz prom.

Jau 4diena, maziņš prieks, jo atkal tuvojas nedēļas nogale. Jā, tikai 6dien ir jābrauc uz Rīgu, ō labais, jāsēž un jādomā ap ģeogrāfju, nu jā, tas jau ir kkas jauks, riktīg ;D Nu jā, man tgd baigi salst pirksti, bet tas tā, tādas detaļas vien ir. Izdomāju, ka iešu uz balli. anna man 2dien uzlūdza :D :D nu vai tad es varēju ateikt? nu vsp jau jā, bet nu labi izlaižam. Skola kā skola, nenormāli garlaiko, un jāmācās ( āāh, es gribu atpakaļ vasaru! :S Bet nu neko līdz maijam vairs tikai 7 meneši un vēl biškiņ, mēs to izturēsim! 8] Nu ja, es tgd iešu sildīties,jo man sāp kakls. nu jā, pirksti arī salst. labi, beidzu tarkšķēt, atā!

P.S. jā, es tgd esmu priecīga, bet manas sajūtas tulīt iesaldēs, tpc visu labu! (hi)

Nav komentāru: