otrdiena, 2009. gada 22. septembris

2diena. muhahā ;DD

peace! ;D aham, tgd man ir bišk dīvains garīgais, bet kā tāds var nebūt, ja ir riktīgi reāla diena bijusi. nu jā, es biju\esmu slima, bet man bija kompānija :D No rīta pieceļos. Bāāc, viss vēl diezgan tumšs, kurš izslēdza sauli? ;D Nu labi, paņemu ieslēdzu pc. Jāskatās filma. Nu sāku ar Smita kungu un kundzi, pašas beigas, beidzot. labi, kura nākamā? Bezgalīgais stāsts, <--- kruti iztulkots, nu jā latviski nekad neesmu redzējusi, davaj, palaižu. Skatos, beigās protams raudu, nu nekas, beidzot deguns vaļā. Jā, tad atlikušo dienu es te rēcu par visādām stulbībām, nu jā, 2 slimnieki mājās :D vārījām tēju, sildījām zupu un meklējām termometru, skatījāmies Quelle katalogu, kkāds fail :D nu karoč bišk bija rēcīgi. njā.. pirmoreiz pildīju vēstures mājasdarbu tik jautri, man liekas, ka es vsp šogad pirmo reizi pildīju mājasdarbu vēsturē ;DD ā jā, paspējām noskatīties vēl S.W.A.T. ;D nu šodien bija kkāda ''movie day''. jā, nekā interesanta, bet nu jā- es slimoju :D Tagad es kkā čakarēju Elīzei smadznes, drošvien es viņai totāli krītu uz nerva, tas nekas, ka viņa nesaka :D ā, un vēl es gaidu Lauru, bet izskatās, ka nu nebūs. ā jā, un vēl baigais prieks par mūsējiem, šodien vinnēja 5:3 (flag:lv) jā, rīt uz skolu, ar sāpošu kaklu, bet bez temperatūras. Tad jau kkad vēlāk, atā! (hi)

P.S. man jauns dizains! (happy) :D labi. davaj, čau! ;D

Nav komentāru: