pirmdiena, 2009. gada 21. septembris

ūū ;DD


čau, čau, čau! Es ceru, ka Jūs esat veselu un ka caur netu neko nevar pielipināt ;DD Nu jā, manas galvassāpes ir novedušās līdz iesnām, klepus, un aizdegunamandeļu sāpēm. ā ā, vēl ir temperatūra.. dohh :D nu jā, šodien uz skolu aizvilkos, nekā interesanta nebija, esmu vīlusies.. nu jā, Ebece aizbrauca mājās, viņai slikti palika. Rī arī viņa nebūs, tfū tfū tfū, nebūšu vienīgā ,kura kavē skolu. Ebec, 'bučīte arī te :* - mēs veseļosimies kopā! :]]
Nu jā, atnācu mājās pēc skolas, ģirts sēž un skatās ''gredzenu pavēlnieku'', labaiss :D (viņš ir vēl slimāks nekā es ;D ) nu jā.. pēc tam abi sākām skatīties '' Van Helsingu ''. Labais mūvijs, nekāda vaina, beigas ir labas, bet nu jā, patiesībā gandrīz pat asara nobira, esmu jūtīga :D Kas vēl jauns? lkm, ka nekas. Rīt palikšu mājās, veseļošos, skatīšos filmas pc ;D nu jā, baigā izklaide, bet kas man to liedz? nu vot i tā :D tgd bišk ierēcu par exkursijas bildēm ;DD mcā :d
Tagad lkm teikšu jums atā, jo ziniet, sāk nākt miegs ;DD nu jā. Atā, mani foršie! :]]] (hi)

Nav komentāru: