sestdiena, 2009. gada 19. septembris

sveiki, mani pozitīvie! :] Te nu es atkal esmu,pareizāk sakot- rakstu. šodien bija nenormāli gara diena, nu jā- apnika gulēt, bet neko vairāk jau darīt cilvēks nevar, ja ir slims. nu jā, mana diena nebija interesanta, bet izskatījās šāda:
* Es piecēlos pus9 un zvanīju mammai, ka uz Liepāju šodien nebraukšu, to es biju izdomājusi guļot, zināju,ka rīts nebūs labs, jo kā jau rakstīju vakar, man nežēlīgi sāpēja galva. Tā nu es piecēlos, padzēru tēju, paēdu cepumus. Nu jā, skatījos Simpsonus ;D. Tad piezvanīja mana vecākā māsa, man jāaiziet viņai palīgā, bija jātaisa BD party :D Nu jā, es sakabināju balonus, palīdzēju šo to uztaisīt un tad jau ciemiņi nāk. AAh, tik tālu jau itkā kaut cik normāli,bet vēlāk TIK ĻOTI sāka sāpēt galva,ka es nevarēju izturēt, es aizgāju mājās, vnk tas bija tik ļoti nepanesami.. |( nu jā.. tā nu aizgāju mājās, pagulēju. Sākās hoķis, jēj, mūsējie vinnēja! (flag:lv) nu jā pie vārtu guvumiem pabļaut nevarēju, bet nekas, galvenais,ka vinnējām. mūsējie ir un būs MALAČI!! Jā, gribējās man vēl iet laukā pastaigāties, bet nu jā, kaut kā ar 37.6 lkm nekas labs tur nesanāktu ;DD Tā nu es te tgd sēžu gultā ar portatīvo klēpī , ir 21.39, pēc mana datora laika, es viņam patiesībā neuzticos, bet tas tā.. ;D Jūtos patiesībā nogurusi, tpc došos pie miera, slimības nogurums sāk mani pārņemt. cerams, ka šonakt varēšu izgulēties.
Nu jā, tā nu es te esmu uzraxtījusi baigo textu lkm, tāpēc būs vien Jums jāteic Uz redzi, mani mīļie! (hug)

Nav komentāru: