piektdiena, 2009. gada 18. septembris

untitled.

sveiciens! šovakar man nav garīgā, piedodiet. bija gara diena Ventspilī+ man nežēlīgi sāp galva ( tēja #20) . Ekskursija bija laba, ja citi ir pa šito kursā. jutāmies kā īsta klase, beidzot.. nu gandrīz kā īsta.. ;D bišk jau mums nebūs bildes no Ventspils, nē kur nu. Tātad, šī diena bija laba.
..Bet šodien sapratu nežēlīgi daudz lietu.. uz vietas, kamēr mēģināju nomierināt savas galvassāpes, remdējot jebšu gremdējot tās mūzikā. nu jā.. Bet tad es sapratu, ka es stāvu starp divām pusēm, man ir ko zaudēt, bet itkā būtu vērts riskēt uz visu banku, lai iegūtu to, kas gaida galā, bet es sapratu, ka man nav pamata riskēt.. nekāda. Tādēļ, es izlēmu palikt turpat, kur tgd stāvu, es būšu neitrāla, es būšu šveice. Es gaidīšu, kur nes mani vējš, kur nes mani laiks, pie kā tas novedīs, jo ja tā padomā, ir labi kā ir, ir tik tiešām labi :) un es pie tā turēšos. es turēšos pie kaut kā.
Bučas Jums mīlīši, un atā! (hi)

Nav komentāru: