ceturtdiena, 2009. gada 17. septembris

i wish..

Wow, ir pagājusi tieši nedēļa, kopš mana pēdējā ieraksta ;D piedodiet :) Mans garastāvoklis mainās nevis pa dienām, bet gan stundām. Lai arī kā šī nedēļa bija interesanta, nu jā, bija iemesls . gadījās.. ;DD šajā nedēļā ir noticis daudz lietu, bet detaļas jau nevienu neinteresē. Nu tātad, sezna KHL ir atklāta, mūsējie ir zaudējuši trijās spēlēs, bet tas nekas, es tik un tā esmu ar viņiem. (flag:lv) Kkad braukšu skatīties hoķi uz ''arēna Rīga'' dzīvajā, bet tad jau redzēs, ja mani vsp ņems līdz :D es jau te sapriecājos.
Ir sapelnīti pirmie 10, tas vien jau priecē pats par sevi, bet īstā elle vēl tikai priekšā (devil) Es esmu sapratusi, ka šis gads būs pietiekami grūts, lai izdomātu ko darīt tālāk, kas un kā.. jā, es šitam penterim pieeju ļoti stingri, tas man ir ģimenē ;D
Priecājos, jo rīt ir exkursija, brauksim uz Ventspili, gan jau būs forši :)
Nepriecājos par to, ka man nežēlīgi sāp kakls un esmu iztukšojusi nu jau 15 tēju šodien. Lauras rekordu, lkm nepārspēšu ;DD
bet galvenais ir priecāties par katru dienu, kas ir nodzīvota, un par katru rītu, kurā tu pamosties :)
Es ceru, ka Jums klājas vēl labāk nekā man :) Paldies par lasīšan :] Bučas Jums un atā! (hug)

Kas mūs visvairāk mīl, tas uz mums visbiežāk dusmojas. (h)

1 komentārs:

Laura teica...

Ak Tu mana dūdele, prieks, ka Tu raksti tik pozitīvi un jā, rīt brauksim un tēlosim meža kaķus. hāah. deviiil.