svētdiena, 2011. gada 27. marts

valis. :D

Sveiki, biedri! :)

Iedomājieties ko es tikko izlasīju? -vēl 9 piektdienas līdz vasarai! ;o Bet īstenībā, mums šogad tas pavasaris ir atpalicis diezgan konkrēti, jo pirms gada mums ar Zandu bija tapis fotosešens un sniega jau vairs sen nebija. Say what? Tulīt būs jau 1. aprīlis, bet es pa logu vēl redzu kkādu baltu žļurbu. pē.

Vakar oficiāli un stipri jaudīgi tika atklāta riteņbraukšanas sezona. Tas bija vairāk nekā es vispār spēju jaudāt. Es stipri nozvērējos nenīdēt, bet es to vienkārši nespēju izdarīt. :D Tas bija g.r.ū.t.i. Mīties pretvējā nav jauki. Un jā, braucām pa tādiem ceļiem, ka atmiņas ar uzviju vnk. Doh. Arvienvārdsakot, nebija nekādi bezceļi, bet, kad izbraucām uz šoseju bijām kkur ļoti tālu. Gdies. Bet kādā tolkā tas viss bija darāms, kas to lai zin, jo vakarā vienalga aizbrauc uz Hesi. :D:D lōģika? pilnīgi nekāda.

Pēdējā laikā ir tāds optimisma trūkums. Laimes deficīts, teiksim tā.
un konkrēts mindfuck. :D aha.

Principā, vajadzētu uzrakstīt beidzot kādu labu un tēlainu ierakstu, bet nu laikam ne šodien.

Rīt skola un ir jau 20.31, nu kātad :D bāi. :))

Nav komentāru: