otrdiena, 2011. gada 22. marts

hello.

Pirmāmkārtām es rakstu uz portatīvo. Pustumsā. tas ir kinda nepierasti.

Jā, kamēr es te esmu nopietnā, daži labi skrūvējas un izklaidējas. bāc. Es arī gribu ;\\

Un vispār šīs brīvdienas nebūs labas, vai pat ''brīvdienas'' , ja tā labāk tīkas teikt.
es jūtos vienkārši morāli iztukšota. nu konkrēti. itkā man nebūtu grūti. itkā man būtu vienalga. yeah, right. es jau vēl esmu sīka,lai vsp kko sajēgtu. of course. Te nekas nav riktīgi. un vispār, viss iet dēlī. jau sen iet, bet man besī, ka es neko nevaru darīt. man vienkārši ir jāsēž un jāskatās. jājūtās nekā un jātaisa laimīga sejas izteiksme.

Rīt pie ārsta. burvīgi. Vrb arī ārste mani nogānīs tieši tāpat kā es jau šodien to visu dzirdēju. nu bāc. Kāpēc es nekad nevaru būt gana laba? Kāpēc vnk nevar radīt ilūziju, ka viss ir super? Un es vēl teicu, ka nedramatizēšu. tas ir neizbēgami, jo tur pat nav jādramatizē. tas viss ir gēnos.

Es gribu kaut kur prom. es gribu atpūsties. es gribu justies labi un piepildīti. Pagaidām nesanāk.

Tāds negatīvs ieraksts, bet nu.. ajh.

Nav komentāru: