trešdiena, 2011. gada 2. marts

Oj, iedomājieties, mēs jau esam 2011. gada 3. mēnesī! :] vai nav jauki? īstenībā tas laiks pamatīgi ātriem soļiem skrien.. Atcerējos, ka tieši pirms gada mēs bijām devītie. Mēs kārtojām izmēģinājuma eksāmenus, ālējāmies un gaidījām pēdējo zvanu. un Amanda atsita pieri pret sporta zāles balkonu. Kas par jaukumu. :D:D Un ir pagājis GADS, mīlīši. Man īstenībā pietrūkst tās sajūtas, ka priekšā gaida kkas liels, svinīgs. Bet eksāmenus es gan vēlreiz negribētu nonononooo. :D

Arvienvārdsakot, es gribēju veltīt februāra pēdējai dienai ierakstu, taču par spīti tam, ka šī ir projektu nedēļa, kurā ''itkā'' nekas daudz nav jādara, tas ir galīgs fufelis. Es skolā esmu no 8.30-17.00. Jā. neesmu jau nekāda skolas fane, bet nu tā redz sanāk. šodien pielikšu punktu ZPD teorijai un vismaz 1dien es atstutēšu savu pakaļu dīvānā un nedarīšu N.E.K.O.

Fabrikants ir viena ellīga štelle. Pats labākais, ka īsti spēles jēgu, kā jau Ieva rakstīja., uzzinājām kādas 15 min vispār pirms tā sākuma. Mūs sadalīja pēc nejaušības principa, katrā grupā pa 5. Es tiku pie direktora amata. Es jau domāju, haha, reāli, BEt man bija arī kkāda finansista loma. šoferītis, kas mums bija Luīze, man atskaitījās cik daudz naudiņas viņa iztērē par katru produktu un tā tālāk. Gada beigās es taisu peļņas zaudējuma veidlapu, kurā tad nu visu iekļaujam. 1. gadā bijām ar gandrīz 23 štukiem mīnusā, bet 2. gadā jau gandrīz ar 15 štukiem plusā. 3. gada beigās es jau arī beidzot varēju samaksāt saviem darbiniekiem algas. :D vai nav jauki? Luīzei, protams, kā šoferu dāmai bija vnk talants piemiegt ar actiņu un dabūt atlaidīti. ''Tu tikai nevienam nesaki!'' ;D
Īstenībā nenožēloju, ka aizgāju un piedalījos. Bija jau interesanti. Kaut kas jauns darīts un piedzīvots. Bet nu enerģija arī nepaknapo aizgāja.
un es varētu ražot ziepes. Lūk, kko mums tomēr Cetrovska ir iemācījusi.

Tad nu tagad es došos izfēnot matus un sataisīties, lai vēlāk varu braši doties un aizstāvēt ZPD. Bet vispirms man jāizdzer fervex. oo.

Nav komentāru: