ceturtdiena, 2010. gada 7. oktobris

Es daru, ko varu.


čaviņā, mani foršie! :) Bāc, šī nedēļa ir bijusi galīgi crazy. Mācības un kontroldarbi mijas ar pilnīgu pohujismu un dusmām, BEt vnm ir lietas, kas liek pasmaidīt. šodiena bija pati jēdzīgākā diena nedēļā, lai gan tā ir 4diena. smieklīgi. 4dienas ir stulbas, jo ir galīgi daudz un nejēdzīgu stundu. Bet ne šodien. šodiena bija forša. Es pat nezinu tieši kāpēc, bet tīri labi.. viss notiek :) runājam par fukšiem un tā tālāk. Gaidam! :] Lai ir netīri, lai ir pertīgi, bet galvenais, lai ir! lai ir jautrība un tā tālāk, un tā joprojām :D Vēljoprojām komplektēju savu militārista tērpu. šodien no agas dabūju armijnieka bikses un kirzas. solvita mani tiesa gan nosauca par mežcirtēju. rofl :D :D

Tad vēl balle rīt arī ir. :D mēs ar Laurēnu uztaisīsim jaunu modes kliedzienu un spiedzienu ;D Abas ar zilām saitēm :D forši nu! vienīgi man kurpe to neatļaus, bet tas nekas xD galvenā ir ideja! Un jā, vsp baigi prikolīgie prikoli mums bija :D tas bija vistizlākais rīts manā mūžā. :D bet kūūl vsp xD Rīt 1. sports. tizli. :D
A vrb atkal būs jāspēlē prikolīgais basis. stulbi līdz nejēgai, zato jautri xD :D

Un jā, es vēl šovakar paspēju izlīmēties pret grīdu. ''slo-mo amanda krīt un domā Watafāāāk?! + sejas izteiksme :D '' Tev ir fantāzija meitēn ;D 8] ok, galīgi nelōģisks ieraksts, bet lai jau ir. :D bb mani dārgie :)

1 komentārs:

Laura teica...

jaja, fantāzija rukā ne tikai man, bet Tev arī. :D šovakar zilās saites, yesaaa :D :]]