ceturtdiena, 2010. gada 18. februāris

:S


šodien man nav īpaši nekāda spēka rakstīt. uz doto momentu man šausmīgi sāp vēders. biju airobikā (atkal) tur stiepos un tā, tad TĀ sāka sāpēt vēders+ galva(parastais scenārijs) ka ar asarām acīs kko izdarīju. jā, šonakt lkm atkal kārtīgi negulēšu. bet vsp pamazām jau miegu ciet.. ( Zzzz..


Visur, kur uzrodos es, viss brūk. ( labāk būtu, ja es nebūtu. piedodiet, ka gandēju visu, kas pagadās ceļā.
Rīt laižu mājās pie vecākiem. 6dien gulēšu un veseļošos. vrb rīt aiziešu uz šuli, tad redzēs, bet pagaidām man gribas zāles, bet man jau tādu, protams, nav. ;(


maz pamazām pazūdot kkur dziļumos. atkal. nav spēka. smaida. vēlmes. sajūtas.


atā, mazie. bučas ;*

1 komentārs:

Laura teica...

euu, man nepatīk šitais ieraksts, skumīgs. :( būs labi, turies. :* es ar Tevi.