otrdiena, 2010. gada 16. februāris

nenobrīnīties..

rīt hoķis.. Kāle itkā ļāva neiet, ja akurāt sirds sāp. tā kā man nu lkm nesāp nu galīgi, tad es jau bridīšu. tāpat es tos uzdevumus neizpildītu viena pati, jo es viņus nesaprotu. no eksāmenu darbiem vsp sāk likties, ka knapi kko nolikšu.. :D apmēram juša, ka nekāda tolka nebija mācīties šito gadus, es vismu tik un tā esmu aizmirsusi. Daudz kas man pat neaiziet.. Nu tātad, ja rezultāts ies vienlīdzīgi vai kkā tā, tad jau VRB palikšu, bet diezvai. macībām +1 . ( ā, jā, man matenes ieskaitē 9- tas vien nozīmē, ka drīz ziema beigsies. brīnumi lk notiek. šovakar man ir miers. alleluja. ! :D
par spīti mācībām viss jau itkā notiek.. šodien bija airobika, tā normāli. :) rīt klavieres+ dziedāšana Un man taču jātaisa vakariņas.. muhahā :D 4dien atkal airobika, tad jau būs 5diena, drošvien braukšu mājās, jūtos galīgi slikti..
davaj, turās mazie un viss būs čikibriki ;D;) 8)

2 komentāri:

Zanda teica...

kpc tu neaprakstīji to, kā mēs ielūzām kkādā grāvī? :( ;DD

Anonīms teica...

čiki briki - visi pliki :D xD ^^