sestdiena, 2009. gada 14. novembris

viņas nemeloja par to, ka autiņā pūš vējš


čau! šodiena bija gara un nogurdinoša. ā nē, vsp atspirdzinoša :D Nu jā, šodien 6.05 cēlos, lai pusē, kopā ar zandu, dipadātu uz šuli, kur mūs gaidīt gaidīja mūsu''krutais'' busiņš :D jā, šodien mēs braucām uz ģeogrāfu skolu. Jā, bija interesanti. tas jau nekas, ka mēs atsalām. žēl, mums nepaveicās, nelija. značit nebija arī džakūzī. ( es zinu ka šitais ir kkāds stulbums, bet es vēljoprojām neesmu atkususi). Tā mēs tur muļķi laidām. Kad Saldū piestājām nopirkām karstās šokolādes (mm). Nu jā, un vēl sīrupus piešķaidījām. sanāca bišk saldi, bet vsm garšīgi UN silti!! :D Es šodienā patiesībā esmu vīlusies. Nē, bija jau jautri un tā, bet kkas pietrūka. Bet vrb es vnk tiešām esmu nenormāli nogurusi.
Bet par vakardienas ''trīspdasmito''. Da iepūt ;D Neņemot vērā to, ka es piesmēlu Agneses botas, nekas slikts nenotika. ;D Nu jā, vakar man, protams, nebija ko darīt. Ah, ar pārgurošo Agnesīti ārā izgājām. Sen bija laiks. ;D tā mēs līdz tiem 21.00 muļķi dzinām pa visu centru. nu patiesībā muļķi dzinu es, viņa tikai pa mani ierēca :D mhm, gadās. ā jā, Laura, es vakar gaidīju tavu zvanu, bet tā arī nesagaidīju. nu labi, jo mans stulbums šā vai tā ir lipīgs. ;D P.S. tāpat kā ēšana.

Tas lkm taka būtu viss. ā nē, vsp nē :DD
Jūs mūs nepanāksiet. Mums kājās kedas! :P :D :D <-- šis bija rofl zand. ;D Man patika renātes reakcija ''Kas tā pa stulbu dziesmu? ;D '' Mēs mīlam TaTu ;DD ā jā, un es bolingā dabūju blašķi. vo tā ir jāspēlē bolings.! .. telefōnā :D nu labi, tgd gan visu labu! ;** (hug) (sun)

Nav komentāru: