ceturtdiena, 2009. gada 19. novembris

sen-sen


sveika, tauta! :] āāh sen neko neesmu rakstījusi. teikšu kā ir- slinkums. Pa šitām dienām gāja tīri forši, bet nu jā, es esmu vēlviens gripoņa iemiesojums. jū, man ir 38. nu labi, man ir slikti. Es sagaidīju savu apaļo jubileju, hah, beidzot man ir 15. ;DD muhaahaa :D nu jā, par spīti visam, man ir labi. dzīvoju- tas vien ir ko vērts. Vēlreiz milzumliels paldies sveicējiem! :* (hug) Lauru es vnk nošaušu. ;DD tgd man tev būs jāmaksā kādu gadu alimentus, lai atmaksātu šito preku. :] Labi, nu es dipošu bišk pagulēt, jo esmu augšā jau no kādiem 5 lkm. ūn man pašai ar šito temperatūru būs jātiek uz Virgu. mājās. Ar autiņu. mīlīgi, ne? :D āāh, labi man sāk dot pa galvu. lkm paracetamols vairs nelīdz.
Dzīvojiet veselu un neķeriet to sasodīto gripu. Bučas nesūtīšu, jo tās līdz ar mani ir saslimušas. nu ok, tad veselīgi sveicieni! :] atā! (hug) (hi)

1 komentārs:

Viņa teica...

čau, apaļpiecmadsmitniec Slimonīt. :D Sveicināta klubiņā. Veseļojies. ;* (: