pirmdiena, 2010. gada 25. oktobris

Damage.

Vāks.
Es vnk nespēju saprast. Aprast. Un vnk norakt dusmas. Nevaru, nu. Kā var vienas nedēļas laikā tā vnk visu mainīt? Esošo nomainīt pret citu- tāpat kā mašīnai rezerves riteni. Jā, neviens cilvēks nav tavs īpašums, bet nu tomēr.. Kā var tā vnk. Āh,kremt man, jā!! ..Bet es nedrīkstu sodīt nevienu. Tā jau vairs nav mana darīšana. Lai jau. Un es neko pat negribu mainīt. To sauc par ego, i guess. Par spīti manām sāpēm un izmisumam, es vnk to visu pazudināšu kkur sevī. Ielikšu plauktiņā pie visa pārējā. Šai "slēgtajai lietai" tur nebūs garlaicīgi. Kārtējais papildinājums tur jau stāvošajai neveiksmju kaudzītei. Eh, elki, nu. Attieksme veido attieksmi.. Un manējā būs tieši tāda pati. ;D
beidzu.
Tātad, ja runājam vienkāršā, ikdienišķā valodiņā, tad tgd man klājas labi. Nu ja, viss ir forši, izņemot to augstāk minēto lietu. Vakar vakarā atbraucu mājās. Šeit tā arī brīvlaiku pavadīšu. Rīt pie friziera un 3dien, lai kā arī negribētos, pie ārsta. Wish me luck. ;D laukā baigi līst un mani gumpinieki ir grobiņā. Dēm.
Man gribētos uzrakstīt labu ierakstu, bet pagaidām nesanāk. :s :D visu labu, mīļie lasītāji! :]

7 komentāri:

Anonīms teica...

turies :**
ko tu dariisi ar matiem? :o :D
lai veicas pie arsta (hug) /Anete/

Amanda teica...

Es galus vnk apgriezīšu;D nekā daudz, bet tomēr;D un danke. :]
eu, anetē? Tu rīt esi mājās? :o :DD

Anonīms teica...

riit pa dienu neesmu,bet velak esmu :)) tu kaut ko gribeji?

Amanda teica...

A vot žēl,ka neesi. Num, jā, es tad būtu kkad pa dienu pie mammas darbā. Bet ja tu neesi, nu tad jau neko:D :S
tā jau varētu iečekot to izslavēto trenažieru parku xD MM, jā! :D

Zanda teica...

tu jau mani petrūksti. ;/// :D

Anonīms teica...

4dien nebusi? es vakar iemeginaaju :) baigi labie :D

Amanda teica...

Zanda-i miss u 2 :S :D Mūžīgās sēnes.;D
Anetē- sarunāsim visu :p