otrdiena, 2010. gada 21. septembris

prievtočki.:]

Tgd skan Aerosmith- I don't wanna miss a thing. Jau otro vakaru viņi man uz riņķi iet :D nezinu kāpēc, bet nu gan, jau drīz atkal nozudīs :P

Solva pasaka arlabunakti. Hehē, laicīgi gan. Ģirta šodien nav mājās, cik nelāgi :S Hoķis vienai pašai jāskatās. Laukā arī nebiju, nu dēm, nu.... un es atkal neko neesmu normāli izdarījusi :D :D tāda vienaldzībā vairāk vai mazāk, es te peros, pilnīgs vājprāts. aij, nu whatever, gan jau apraušos.

Šodien 'baigi līst. Fūj :/ Labi, ka no rīta Ģirts uz skolu aizveda. (: Vēl pasmējāmies, un viss čikiboni. Diena super sākusies. :]] 8) Un sausi :D

Es vispār kko baigi gribēju rakstīt, bet es aizmirsu :S Man uz šitajām stulbajām laika maiņām kāja sāp :s Sadodīts.

Ā_ā, Ēriks šodien bija out of control :D Wild :D :D :D :D pff.. Vismaz paēst ta dabūju. ;D

BB [hi]

Nav komentāru: