sestdiena, 2010. gada 5. jūnijs

izšujam. :D


čav!
3 exāmeni aiz muguras, 1 more left. Un matemātika. ļoti negribas. Man atkal kkas nebūs pareizi. hmm.. like it always does. :p
šodien baigais prieķelis par sevi, ka izpildīju matemātikas 2. daļu, kuru Kāle mums iedeva. 4 uzd vnk tiik pareizīgi. (lick) jo-ma-jo :DD

BEIDZOT biju pie Ineses( manas šuvējas) piemērīt kleitu. Nu ko, būs tieši pirms izlaiduma. kurpes man jau ir. :] kkas priecē.

Vakar bija interesanta diena. Vispirms eksāmens, kurš man personīgi likās grūts. It kā lai tam nebūtu gana mamma man arī piezvanīja un pateica ļoti ''mīļas'' lietas. nu ja 4 vai 5 būs. es arī pati zinu, ka esmu stulba. heh, thanks mom ;* Nobimbājusies tā kā es nezinu kas biju. Bet da labi. pierasta lieta. Nekad nebūs par labu. nekad.

Pēc tam man par pārsteigumu pie manis atbrauca Elīze ar Annu. ēēm, jā, ēm, čau?! :D ''Mums ir viens nezināmais'' :D :D

Tik daudz kas ir pazudis, un tik daudz kas vēl priekšā.. Dēm, jā.

šonakt gulēju nenormāli labi. un nebiju vienīgā. :D nu ne jau tā, bet nu ... aij :D whatever xD :D :D ēst bulciņas no rītiem ir reti riebīgi. grr. par smagu manam kuņģītim. uķ, uķ.

Pamazām viss sāk laist uz izlaidumu(mm) kas būs pēc tam. oj, oj, oj. Dārzs mani gaida xD :D :D
atā! bučas ^^ ;** (h)

Nav komentāru: