ceturtdiena, 2010. gada 10. jūnijs

hellou! :]

'dienas skrien ļooti ātri.. jau parīt izlaidums. :) ... kuru man tā īsti jau vairs negribas. Esmu priecīga, jo rīt beidzot saņemšu savu kleitiņu. viņai ir raksturs un personība- tik ilgi gaidīta. nevaru sagaidīt kāda viņa izskatīsies pabeigta- ar visu lenti un visām citām štellēm. 8]

šodien tā forši uzspēju visu, kas jāuzspēj , un fiksi atbraucu mājās. bija interesanti gan braucot uz liepāju, gan atpakaļ.

Tik dīvaini, ka tgd esmu par visām 4, lai dotos uzreiz pēc izlaiduma mājās vai kā tā. Tas ir viss, ko es vēlos- laukus, mājas, ģimeni-- mammu un tēti. Jā, jo tieši viņi ir tie, kuriem man ir jāpasakās, par to, kas es esmu. to, ka es VISPĀR esmu. Un man ir pilnīgi **** vnlga ;D par to, kas notiek apkārt. Un man nav vajadzīgi stulbi attaisnojumi, kpc es gribu to darīt tieši tā, kā es to daru. Jo hell yeah, jums nav pat mazākās nojausmas, kas notiek manā dzīvē.

viss šis liek pārvērtēt dzīvi.

šī vasara būs labāka par visām. es to galvoju.!! jo nu ir pavisam citi apvāršņi, citas situācijas, jauni, interesanti cilvēki. un šī tāda nebūs pēdējā, it nemaz ar ne.

viss būs daudz labāk, daudz labāk! viss būs labi, un mums būs vēl daudzas neaizmirstamas vasaras. :P o jāā. ;***

Es ilgojos pēc smieklu brīvības jau tagad ^^

;* mīlu.

xoxo

Nav komentāru: