sestdiena, 2010. gada 8. maijs

čavz..:D šodien bija spēles. Gāja labi. Redzējām mazu nēģerīti. kjūūūt (sun) ;D es esmu viņu fane. Nē, bet tiešām, tik mīlīgs.. Līdz brīdim, kad viņš sāka bļaut: Balvi sarauj! ;D Mazais nēģerītis man salauza sirdi :( man jāservē un viņš šitā, aijj... ;DD vēl nav iemācīt, ka jāfano ir par grobiņu. aij, aij,aij. ;D Bet apkārt jau bija kruto hokeja veči. zbis :D iesilda rīkles vakaram.
ā, jā, šodien spēle. mmm..
Tgd sāp galva, mēru temperatūru.
Labi, bet tgd iešu.
Man patīk mans horoskopelis (mm) :D :D
Turam buru renāt! (happy)

Dvj, čau! (hi) (hug)

[19:43:55] Amanda: Kāpēc nēģeri baidās no motorzāģiem? Jo kad to iedarbina,rodas skaņa - run nigganigganigga. :D <-- nenormāli sasmējos :D

6 komentāri:

Anonīms teica...

dvj turam un aiziet viss notiek ;D 8)

Amanda teica...

oo jā (smirk) :D

Kristaps* teica...

eu es arī sen melno neesmu redzējis ;D

Amanda teica...

viņi jau uz pasūtijumu nenāk :P :D :D

Anonīms teica...

kā kurā vietāa :D

Amanda teica...

hah :D tas gan jā :D