otrdiena, 2010. gada 25. maijs

Aloha! :] rīt jau pirmais eksāmens, taču es nevaru saņemties kko ņemt un atkārtot vai mācīties. neredzu jēgu. :D tāds pohujisms sēž iekšā, ka neko negribas darīt. vēēh. :@ ;D
tgd es silti sēžu ietinusies sedziņā. mīlīgi un silti.
Tagad es jūtu, ka daudz kas no manis atkal iemūk dziļākos nostūrīšos.. Besī, ka tad, kad es smaidu un esmu kāda esmu, visiem ir problēmas ar mani vai ap mani.. acīmredzot problēma ir manī. tāda sajūta, ka es neņemšu un nesmaidīšu, neko neteikšu... bet tad nebūtu es. itkā jau ir vnlga, ko par mani domā, bet tanī pat laikā___āāh, man vnk nav kam to škrobi tgd izstāstīt, un tā jau ir problēma nr1. Saprotot to, kas, iespējams, var notikt, pārņem bailes un tāds '' kā es vsp varēju par ko TĀDU žēloties'' ? jo patiesībā tā ir- man ir viss, nekā man netrūkst.. es vnk nespēju to novērtēt. Varbūt arī tāpēc esmu to pelnījusi.

Bet ir grūti kko iesākt, ja vienīgais ko tev liek mācīties, lai gan jebkurš cits par tādām atzīmēm kā man, būtu priecīgs, bet redziet- tas NAV pietiekami.
doh, vnlga dzīvē man neliks klāt liecību vai sekmju lapas... lai gan vrb... kādus pirmos 3 karjeras gadus.

man nav tāda tīri emocionāla balsta. vairs nav. un lkm nebūs. ir viens cilvēkbērns, kas man ļoti daudz nozīmē, bet vnlga schoool mums stājas ceļā ;D un man ir PILNĪGI vnlga, tā tas ir. Smiekli. asaras. Saule. un ēdiens ;DD ;**

un aij, turpmāk es vnk block visiem, kas cenšas sabojāt manu garīgo vai kkā tā. ja es tā rīkojos, značit ir iemesls. ;)

Man patīk pēdējās dienas, jo tas ienes jaunus saules starus manā draugu horizontā ;D (sun) ^^

Dvj, ceru, ka rīt viss izdosies. bb dārgumi! :* (hug)

2 komentāri:

Viņa teica...

Lai rīt veicās. (hug) ;*

Amanda teica...

pāldies :]** ^^