trešdiena, 2010. gada 21. aprīlis

oh, dēm, tik sen nekas nav ierakstīts.. man nebija ne laika ne vēlmes, ja godīgi.. un galu galā- īpaši nekas nenotiek vienalga.
pa šito laiku esmu paspējusi paviesoties pie ārstiem, jū, ne īpaši labi.. vakar beidzās zāles. Besī ārā, tā jau sāpēja, bet tgd sāns sāp vēl vairāk. ( ehh, līdz maijam varu paciesties. negribu lai man kko griež or smth .. brrr. grrr.

PA šito laiku esam nobesījuši arī visiem skolotājiem. ''Jūs esat drausmīgi... bet līdz maijam jūs pacietīšu'' un tādā garā.. visas kā viena. Forši. Kāds vsp mūs nākamgad mācīs? :? :D WUHŪ! es saožu brīvību (smirk) ;D

šodien bija pēc stundām jāiet satīrīt mūsu mīļās skolas teritorija.. uķi, uķi. opā, kas pa mēslu kaudzi. :D Mēs tevi arī šaaausmīgi mīlam, skola ( ;D
Vēl es šodien iesitu kuzminam ar grābekli. Gribēju apstāties, bte bremze nenostrādāja. :D nekas- profilaksei. ;) :P ;DD
Kristaps mani šodien sasmīdināja ar visām tām urlu padarīšanām. :D :D ''Skaista mana valodiņa'' :D ou jē. :D
Tā dziesma ir vnk ---> mcā, mcā, beibī xD :D
(inlove) ;DDD
Divdomības rullē, o jā.. :D :D
Skatījos šodien Tautas balsi. eh, mūsējos ar` parādīja. fōršs sižets (smirk) :D baigie kačoki :D

Tas lkm tā kā viss... nu vairāk vai mazāk.
viss būs čikiboni. ;] attāa! :* (hug)

Nav komentāru: