ceturtdiena, 2010. gada 18. marts

Superbingo ir beidzies! mums ir 3 uzvarētāji! (sun) Jā, apsveicam, apsveicam! ;** :D šodienas sporta stunda bija graujoša. mana mugura būs galīgā d... ;D mēs lēcām augstlēkšanu- augstāk pa 1.30 man lkm nav lemts tikt :D
ķīmijā mani učene atkal noveda. besī tas viņas skatiens. '' Ja vien skatiens varētu nogalināt.. '' Jā, šādu skatienu es arī pieprotu, ak jel :D
Angļu valodā šodien ar Lauru mums bija jārunā, nesanāca perfekti, bet diezgan labi gan. wīī, (:
Tagad dievinos ap Sallijas bildēm. Ak, tik foršiņforšas (sun)
Patiesībā pēdējā laikā nenotiek nekas interesants vai spilgts par ko tik tiešām man NENORMĀLI gribētos vis laiku rakstīt, rakstīt un rakstīt.. dooh. :(
Cūkā sūku :D <-- Granāta ir nazene pārākajā pakāpē ;D
aaaawww! (h) :D
''Uz pasaules daudz tādu muļķu, kas emocijas patur sevī un tad vaid, cik dzīvīte grūta. '' /Uldis Kristians Kalns/ <--- Zelta un vēl bišķiņ vērti vārdi

Nav komentāru: