pirmdiena, 2010. gada 8. marts

šodiena :))


Sveiciens visām skaistajām džārām sieviešu dienā ;** <--- ja to nevar izdarīt čaļi, tad apsveicam viena otru pa lustīgam :D
Man blakus stāv viena, skaista tulpe. Vienīgā. un man vnlga- tā ir visskaistākā un jaukākā kādu šogad esmu saņēmusi (h)
Skola. Rīts<--- Es renāti nošaušu. Tā cilvēku iznest cauri ir par brutālu pat 1. aprīlī :D Omg :D man gandrīz infarkts piemetās :D Matemātika. Jē bogu :D man par ieskaiti 10. Dancājam! :D šoks. šoks. Jā, un šoks par bioloģiju- 4. Oh, jē, es ierullēju ( galīgs čau :D
Sieviešu dienas apsveicieni nāk no interesantām personām. :D hah, baigie naži.
šodien bija forš diena, jā. visā visumā, izņemot bioloģiju, esmu vairāk nekā apmierināta. Pirms kora ar anci laidām vaļā RESNOS JOKUS (rofl) :D ak jel, zand, vair nekad, lūdzu nekad, nenīdi ,ka tev ir riepa :D :D
Esmu pārsmējusies.
Ooo. man vēl jāmācās ģeogrāfijas kd :O dēm. Rīt agrais.
Nu labi- turaties! (sun) Bučas. atā ;** (hug)

Nav komentāru: