ceturtdiena, 2010. gada 11. februāris

a kabu,':* ;D


še ku re ku esmu es. itkā nebija ko rakstīt, bet tik un tā baigi sagribējās ierakstīt :]
šodiena bija apmēram tāda pati kā citas mācību dienas. Mūsējie mēģināja teātri. ķīmijā nenotika končis. Alleluja, dievs lkm pastāv :) šausmonīgs prieks vēljoprojām par to. :]

Agnese vēl joprojām ''nespēj'' mani pārteigt. njā.. :D gribēja kā labāk- sanāca kā... nu sanāca ;D
šodien atkal iečilojām kā parasti. attapos, kad bija 18, tad gan bija jābegī mājās, jo gribēju vakariņas :D (smirk)
ehh, gribot negribot, klausos mīlestības dziesmas, bet tādas ašās. šovakar topā- mika: love today :D jū, tas lkm tpc, ka šitajā ''valentīndiena'' 's filmas rullītī tā dziesma skanēja fonā. ehh, kā gribētu redzēt to filmu (smirk) :D izsmieties tā gardi par normāliem sadzīves joķeļiem.

Rīt balle. būs kkā jāsataisās :) ā, jā, šodien biju iztaisnojusi matus. uz fikso no rīta, bet tomēr :) baigi tīk, ka man tie mateļi tik taisni ;D
šodien sociālajās Oļesja mums iedeva kruto spēli. mums uz lapiņas bija jāuzraksta vārds savs, un tad jādod uz apli un tā sanāca pa katru klasesbiedru uzrakstīt kko jauku. nu rezultātā manu sienu tagad rotā lkm 24 komplimenti. :] nereāli labs risinājums, šīm īpaši nelietderīgajām sociālo zinību stundām 8)

jā, mana istabas siena, kura atrodas aiz datora, ir baigi labā. iesākums manai idejai. Pie tās amn jau atrodas goda raxts par 2. vietu latenes olimpiādē <-- es ar to šausmīgi lepojos ;D, hokeja spēļu grafiks līdz pat pasaules čempionātam, kas notiks maijā, un vēl tātad, šo komplimentu lapiņa.

vot tā. jesssā. murrr... :D
tas lkm viss mani mazie naži. atā! :]

Nav komentāru: