ceturtdiena, 2010. gada 21. janvāris


sveiki, mazie naži!! :D šitā lapa sāk kļūt bezgala populāra. šodien sāku pilnībā izmantot savu bezmaksas sms lietderību. šodien aizsūtītas 50 sms, upsāā, bet man ar ārpasauli kkā tač ir jākontaktējas . ;) jā, cik var saprast, ja vispār var, šodien skolā nebiju. slima esmu. aj aj aj. galīgi ne-savā-ādā jūtos. :\ darīt arī īpaši nav ko, bet neko loģisku arī nemaz nevar padarīt. lai uzrakstītu šo te- man pagāja diezgan ilgs laiks. baigi pa galvu dod, bet jāsaņemas, jo rīt ir vēstures olimpiāde. es neko nesaprotu, neko drošvien nezināšu, bet nu labi- tas būs rīt. Vispār jau jādomā tā- man viss sanāks, es visu sapratīšu.. <--- es tā tiktiešām ceru. :]] Laurā- bet nopietni- mainamies? ? :D es gribu iet uz latenes olimpiāde, bet tev takš vēl 5 atliek! :]] ;DD štruntīgi, ka saņemot otro vietu, tu nekur netiec. štruntīgi, jā, lai neteiktu neko vairāk. tgd mani biedri es lkm iešu pagulēt ATKAL. so- bb my darlings :*

4 komentāri:

Elīze... teica...

veeļojies meitēn!

Anonīms teica...

pirms tusa (rofl) :D :D

Zanda teica...

pirms tusa, rofl.
jā, veseļojies. ;**

Amanda teica...

paldies Jums visām! :* ceram, ka tiksimies šulītē :D