otrdiena, 2010. gada 12. janvāris

mana mīļā šodiena

čau visiem neredzētajiem. šodien ir 2diena ;D ehh, stundas padebīlas, toties jautrība ir gan. :] tā tā šodiena ierasta, izņemot to, ka Zandai ar Renāti atkal bija ļooti uzjautrinoši, šās jau saprot par ko iet runa :D Ah,, mani tas biedē.. :\ grr :D nu labi, pēc stundām laura piedāvāja aizvest mājās, bet pateicu nē- kkā gribējās iet ar kājām, mūziciņu paklausīties (mm) . labi, aizgāju. pakāpeniski kkā novēroju kā sarma iezogas šajā, jau pierastajā, baltumā. es arī apsarmoju ;D -- pareizāk sakot, mans mētelis ;D paŗnāku mājās, man pār pārsteigumu esmu viena. oho. Showtime :D :D da nē, kkā atkal šodien neko negribēju darīt. pariju, pastījos Tv bišk, paspēlēju klavieres ( šoreiz kkā labi sanāca :O ) ;D un tad atkal kko bišk pamācījos. tad sākās margoša- nu što, marksisti-ļeņinisti? ;D aj, man patīk tas seriāls. (smirk) :D tad sagaidīju tētuka meitiņas. pasuperīgi. nav vsm vairs to bukinu. :D nu vot, tad atvilkos pie pc. no sākuma itkā neviens neko neraksta kā parasti, bet šodien kkā populāra biju. Eh, ar Salliju pačatojām. pirmo reizi ;D Parasti tik tā čau! skolā un viss. bet sanāca kruts čats :D ehh, kkā aizgāja ;D šitais negaidītais čats kkā nenormāli piepildīja ar pozitīvismu. jauki ap sirdi palikās :] ;D bet tgd lkm došos čučat, rīt jābūt možai.

PASMAIDIET!! :]] jdfksg

Nav komentāru: