sestdiena, 2010. gada 30. janvāris


jessā, es esmu tik priecīga, ka tiku mājās. ;D Jā, savas bļinas ar dabūju (mm) baigi labas bija. :] jap, tā viš bija. Nu kādu pusstundu gandrīz gaida mikriņu, nesalu nemaz, nē, kur nu :D Bet renātei jau rūdīta pakaļa :D :D šī jau neko- sēž un gaida. ā nē, teica, ka nebūs :D ak, nu labi. pieturas stāstiņi ;D aizbraucu, mani iezlaida ceļgalā, vsm nebija tālu jāiet , heh. toties suns mans, mīļais, reno, nogāza mani :D pašam tādi prieki, es jau ar tik ņirdzu :D :D Tāda laime būt mājās! :] aaahh. foršiņi. Nu ja, Keita ( vēlviens mans suns) mani ar priecējās redzēt, bt šā jau bija slinka skriet pretī :D tomēr šorīt no rīta devos atpakaļ, bet visticamāk, silts vai auksts, arī nakamnedēļ braukšu mājās. kkā gribās. :D āāh, vakars sit pa jūtām :S ;D šodiena tāda pagarlaicīga. Biju pie Raimodas aizčāpojusi. Gāju 15.00 pēc pannas, atnācu mājās 19.00 un bez tās. :D ak :D bet izrādījās, ka nevaig arī. izcepa plānās pankūkas ;D renāte aiztipināja skatīties filmu pa lnt.. bez kompānijas tgd esmu :d visi baigi aizņemtie 6dienas vakarā. dēm.. :DTgs klausos margošas dziemu, kas skan sākumā- mumij troļ- fantastika (mm) ;D ēhh, tīīk :D

labi, neko netīkas vairs rakstīt. ;D

Nav komentāru: