trešdiena, 2009. gada 9. decembris

Interesantočki

rakstīšu fiksi. šodien bija interesanti, jau atkal. Mums, krieviem, pirmā stunda nenotika jau atkal. gulējām. jū, vakar ar savu es-jau-visu zinu vēsturē pa kd dabūju 8. normaļņa. ;D vot. šodien bija divas ģeometrijas. āk dievs, lai slavēta Kāle, ka viņa man neko neprasīja :D lika mani svētā mierā. 5dien ieskaite. es no tās tēmas neko nejēdzu. Bet nu, ta` jau redzēs kā sanāks :D Rīt man ir jāuzraxta 6 konči. mcā :]* man jau liekas, ka man kūp galva :D Značit tā: rīt 0. stundā vispirms fiksi jāuzraxta anglene un tad jāsprinto augšā uz ķīmiju. 1. stundā ATKAL anglene- lielais kd par Unit2 lkm. Es takš neko nezinu. atkal ;D bet tāds info ir :D 5.stundā Vēsture- kkāds mistisks kd, par kādu mistisku tēmu, bet lkm kkas par propogandu, un K.Ulmani. Da labi. Un tad beidzot 8. stundā brienu uz matemātiku, lai uzraxtītu testu un kd par tiem paņēmieniem. Neko vairs neatceros, bet nu es-jau-zināšu :D :D un vsp būs jāpaprasa, lai izklāsta man ģeometrijas tēmu. Ok, tgd brienu kko zazubrīt savā galviņā. Bučas, un gaidam, kad viss murgs beigsies! :] atā!

3 komentāri:

Viņa teica...

nūm? ;D kā Tev šodien gāja ar visiem tiem daudzajiem darbiem? ;o (sun)

Laura teica...

Jaa, es to pašu gribēju vaicāt. :D Es tik zinu kā mums gāja anglenes k.d. hahha.:) ;D

Amanda teica...

nu ko, Lauras ;D Gāja normāli. Es ceru, ka būs labas atzīmes. itkā visu zināju. Bet matemātika bija pagrūta, vienīgais čelindžs šodien ;D taj jau redzēs1 nu ko, šodien jau zubros rītdienai ;D Jāraxta 2 lielie konči un vēl latenē mazais darbs. rullējam :D Turat īkšķus :]]